Omdat de liefste vader vandaag jarig is!! - Reisverslag uit Indianapolis, Verenigde Staten van Lisa Cornelissen - WaarBenJij.nu Omdat de liefste vader vandaag jarig is!! - Reisverslag uit Indianapolis, Verenigde Staten van Lisa Cornelissen - WaarBenJij.nu

Omdat de liefste vader vandaag jarig is!!

Blijf op de hoogte en volg Lisa

27 Februari 2014 | Verenigde Staten, Indianapolis

Ken je dat moment? Dat je denkt vandaag ga ik echt even lekker én gezond eten? Tot je het moment beleeft dat je de kantine binnenkomt en de bakken gevuld zijn met dingen die je moeder ecccht nog nooit gemaakt heeft. Vlees dat alleen uit een vetrandje bestaat, groenten gemixt met dingen die echt niet eetbaar lijken en aardappelen waarvan je je afvraagt of er überhaupt wel iets mee is gebeurd… Wat blijft er over: Pizza of hamburger. Dan denk je: jammie deze pizza ziet er lekker uit, blijkt dat het garlicbread is, met meer knoflook dan dat er ooit in de keuken thuis gelegen heeft. Drie dagen laten proef je het nog steeds als je een boer laat. Dus dat.

Ondertussen probeer ik dit ongezonde eten er af te dansen als trouwe supporter bij ons basketball team. Alle dansjes op alle nummers begin ik eindelijk te begrijpen, wat er uiteraard voor zorgt dat ik een oogmagneet ben wanneer ik deze pasjes behendig uitvoer op de tribune. Tussendoor wat techno-moves waar niemand hier wat van begrijpt, ach dat maakt me als Miss Amsterdam alleen maar interessanter. Voor het eerst in mijn leven heb ik gehoord dat mijn accent schattig is!! Ja: SCHATTIG! #trotsalseenpauw

Na ongeveer 2 maanden is het dan toch gebeurd! Ik besef me dat ik al een beetje ’americanized’’ ben geworden. Het woord ’like’ gebruik ik onbegrijpelijk vaak en als ik een vraag stel is die vaak iets te overdreven enthousiast. Ook ik begroet iedereen met: Hey, how are you, terwijl ik het me net als de Amerikanen echt 0% boeit hoe het met je gaat. Maar in je ruitjespyjamabroek en pantoffels!! naar school + een backpack die in de top ’lelijkste rugzak’ staat.?? Of je er zo onverzorgd mogelijk uit laten zien dat mensen je in het weekend met zoveel make-up en iets te korte rokjes niet meer herkennen, gaat mij te ver.....

De Wild Beaver Bar is niet meer wat het geweest was. Met karaoke speel ik iedereen weg en iedereen kent mij al, de uitdaging is dus een beetje weg. Op dit moment probeer ik het iets hoger te zoeken bij de pianobar. Erg gezellig met live muziek en gezellige mensen. Ze hebben mij nog niet gevraagd voor achter de piano, maar dat kan niet lang meer duren schat ik zo. Die zien mij elke week, nog net niet op het podium, alle liedjes meebleren.

Niet alleen in de pianobar was ik aan het meebleren! OMG wat was ie geweldig! De enige echte: SNOOP DOGGY DOG!! Zo stoned als een garnaal, kon hij zijn ogen niet eens openhouden, maar wat maakt het uit! Zijn bus liet me voelen of ik weer thuis was in Amsterdam, wat een geur!

Dit alles terwijl het vorige week nog -26 was en vandaag +14, met een heuse tornado-warning! Kan niet goed zijn voor de gezondheid, maarja dan besef je je dat er wel meer dingen niet goed voor je gezondheid zijn: CHEERS ON THE WEEKEND! And almost CANCUN!!!

Mijn aller- allerliefste papa! Gefeliciteeeerd van heel verweg! Ik denk aan je!! Als je wakker bent zie je een filmpje van mij!! Veel plezier vandaag en ik zal een extra drankje op je doen vanavond! Dikke kus

  • 27 Februari 2014 - 11:06

    Pien:

    Leuk hoor Lisa, nog effies en dan komt je mam en tante (en de rest, ;)..) lekker! Ook weer leuk! Geniet ervan!

  • 27 Februari 2014 - 12:11

    Niek Van Der Velde:

    mooi verhaal,ik geniet daar van,gaat je goed

  • 27 Februari 2014 - 18:54

    Monique:

    aftellen! Kussie xxx

  • 27 Februari 2014 - 20:01

    Els:

    Ik kn niet wachten op je volgende verslag, super. Xx

  • 04 Maart 2014 - 20:09

    Hennie Saft Binken:

    Hallo lisa,
    Heel leuke verslagen (alleen te kort) en veel lol, wat wil een mens nog meer. Binnenkort vakantie met heeeeel leuk bezoek uit Nederland. Nog veel plezier daar in het verre Amerika en ik blijf je volgen. Hartelijke groeten van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Indianapolis

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2019

Het leven in een dorm

28 Mei 2017

Heel veel rijst

31 Januari 2017

Waar is die Lisa toch mee bezig???

16 December 2016

NIEUW ZEELAND

16 December 2016

NIEUW ZEELAND
Lisa

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 463
Totaal aantal bezoekers 17803

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: