Zit je dan deel 2 - Reisverslag uit Detroit, Verenigde Staten van Lisa Cornelissen - WaarBenJij.nu Zit je dan deel 2 - Reisverslag uit Detroit, Verenigde Staten van Lisa Cornelissen - WaarBenJij.nu

Zit je dan deel 2

Blijf op de hoogte en volg Lisa

07 Januari 2014 | Verenigde Staten, Detroit

Eindelijk rustig in het vliegtuig. De spanning valt een beetje van mij af. Toen viel ik toch even in slaap, jammer dat ik na 1,5uur slapen, wakker werd en merkte dat ik nog steeds stil stond. Iemand zijn bagage moest van dit vliegtuig?????? Lisa blijft rustig ook al weet ze dat ze nu haar aansluiting niet red. Met een man achter me die hevige kriebelhoest heeft en deze niet onder controle kan houden blijf ik rustig zitten. Naast mij ruik in stinkende voeten, de stoel voor me wordt in minder dan 00,1 sec naar achter geduwd en uiteraard komen mijn benen klem, terwijl ik elke keer weer een windvlaag van speeksel door mijn haar krijg van de kriebelhoesthebbende man.

Gelukkig veilig aangekomen. Daarna uiteraard weer een uur bij de douane gewacht, omdat bij mijn vorige bezoek aan Amerika mijn paspoort was verwisseld. Mannen met handboeien lachen nog net niet naar mij terwijl ik rustig mijn boek er weer bij pak. Gelukkig lag mijn koffer ook op een andere bagageband en stond er zonder te overdrijven een rij van 275,3 mensen bij de plek waar ik mijn gemiste vlucht kon omboeken. Gezellig gepraat met een Chinees vrouwtje die geen Engels kon, ook een ervaring rijker. Nu wacht ik dus weer tot ik ipv 12.00 mijn vlucht om 20.00 kan pakken richten eindbestemming.

Broodje speculaas al op, dus neem ik maar een lekker snoepje uit mijn zakje pretmix (10% extra inhoud!!)

  • 07 Januari 2014 - 22:43

    Lois:

    Hahahahahahahahahahah heeeerlijk

  • 07 Januari 2014 - 22:43

    Lois:

    Hahahahahahahahahahah heeeerlijk

  • 07 Januari 2014 - 22:50

    Pien Hanou:

    Zie je?? NU al een avontuur! Geniet ervan!

  • 07 Januari 2014 - 22:50

    Corina:

    Hahaha klinkt echt als 'echt iets voor Lisa'!

  • 07 Januari 2014 - 22:59

    Jacqueline Fritz :

    Hihi ondernemelijke avontuurlijke lieverd Lisaa

  • 07 Januari 2014 - 23:00

    Iris:

    hahahahahaha lekkerding, *geeft heel veel apenkoppen en lekkere dropjes vanuit nederland aan liesiepiesie*

  • 07 Januari 2014 - 23:05

    Myrna:

    Je laat je wel kennen he bij die douane in Amerika, hier had je vannacht nog praatjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Detroit

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2019

Het leven in een dorm

28 Mei 2017

Heel veel rijst

31 Januari 2017

Waar is die Lisa toch mee bezig???

16 December 2016

NIEUW ZEELAND

16 December 2016

NIEUW ZEELAND
Lisa

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 452
Totaal aantal bezoekers 17795

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: