In de room A108 moet je zijn! - Reisverslag uit Indianapolis, Verenigde Staten van Lisa Cornelissen - WaarBenJij.nu In de room A108 moet je zijn! - Reisverslag uit Indianapolis, Verenigde Staten van Lisa Cornelissen - WaarBenJij.nu

In de room A108 moet je zijn!

Blijf op de hoogte en volg Lisa

10 Januari 2014 | Verenigde Staten, Indianapolis

Ik wil jullie (zonder foto) introduceren aan SUNNY!!! Zij is mijn nieuwe roomie uit Zuid-Korea en ze is eccccht heeel leuk! Alle 30 internationale studenten wonen in dezelfde gang. De andere, die in een appartement wonen, moeten er al aan geloven: het eerste huisfeest met beerpong vanavond!

Ik kan je nu alvast vertellen dat ik elke dag rijst, kip, tomaten en komkommer eet, baah ranzig eten. Of je moet van overdatum ingevroren pizza’s en van slappe patat houden, elke dag. Ik heb de toetjes al gezien en ze schijnen heuul lekker te zijn, OEPS (morgen ga ik naar de sportschool voor een abonnement!)

We waren naar een basketbalwedstrijd met zijn allen, zoo vet! Ik heb nu al een hekel aan cheerleaders, ze zijn zooo aanwezig en nep enthousiast en dat de hele tijd. Uiteraard hebben ze een zeer origineel clublied: BU….TLE….RU Bulldogs Hell Yeah!! Go bulldogs Go bulldogs!

Leuke bijkomstigheid: De bulldog bestaat dus echt haha en hij heeft zijn eigen twitter-account!! Add him on Twitter haha!

  • 10 Januari 2014 - 21:39

    Stephanie Steggehuis :

    Haha geweldig. Lijkt me ook zo grappig om die cheerleaders te zien haha.

    Succes met je heeeeerlijke eten! Gelukkig heb je de toetjes!

    Geniet ervan. xxx Stephanie

  • 10 Januari 2014 - 21:49

    Myrna:

    Omw, zet de red cups maar alvast klaar, want ik slacht je af met Beerpong!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Indianapolis

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2019

Het leven in een dorm

28 Mei 2017

Heel veel rijst

31 Januari 2017

Waar is die Lisa toch mee bezig???

16 December 2016

NIEUW ZEELAND

16 December 2016

NIEUW ZEELAND
Lisa

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 572
Totaal aantal bezoekers 17801

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: