En we gaan nog niet naar huis! - Reisverslag uit Indianapolis, Verenigde Staten van Lisa Cornelissen - WaarBenJij.nu En we gaan nog niet naar huis! - Reisverslag uit Indianapolis, Verenigde Staten van Lisa Cornelissen - WaarBenJij.nu

En we gaan nog niet naar huis!

Blijf op de hoogte en volg Lisa

26 Januari 2014 | Verenigde Staten, Indianapolis

Terwijl er buiten nog steeds een sneeuwstorm gaande is en de temperaturen van -18 graden nog steeds dalen, maak ik mij alvast op voor een nieuwe basketball game! Voordat dit alles begon heb ik mijn eigen basketball team opgericht, met de internationale dames! Iedereen vond het verstandig mij tot captain te benoemen, niet wetende dat ik de regels niet ken. Niemand trouwens, een bijeen geraapt zooitje dus. Terwijl ik probeer niet te fanatiek te zijn (ja we doen het voor de lol), schiet ik rustig de balletjes vanaf de middellijn erin, moeehoewahaha.

Daarnaast krijg ik steeds meer het gevoel dat ik wel degelijk anders ben dan de Amerikanen hier. Is het niet mijn bammetje kaas die mij onderscheid van de Amerikanen, is het wel mijn welgekozen kledingstyle. Miss Amsterdam is in de building en hoe: in mijn zwarte broek met mijn blazer. Tot mijn grote verbazing viel ik enigszins op tussen de andere 90% die een joggingpak aan had en de anderen die naar mijn mening in hun pyjama liepen. Ik voelde me iets wat overdressed, op zijn zachts uitgedrukt.

Terwijl ik de barvrouw uitleg wat een vodka-lime is, rustig mijn technomoves uitvoer, hoor ik de dj schreeuwen dat het karaokenight is. Dat kan natuurlijk geen toeval zijn!! Guus Meeuwis stond niet op de harde-schrijf dus dan maar Shania Twain:

‘’Man I feel like a woman!
Let's go girls! Come on.
I'm going out tonight-I'm feelin' alright
Gonna let it all hang out
Wanna make some noise-really raise my voice
Yeah, I wanna scream and shout’’

+10 voor mevrouw Amsterdam, The Wild Beaver Bar stond op zijn kop! Naast mijn karaokeskills, die eigenlijk wel bekend waren, worden mijn beerpongskills ook steeds meer duidelijk. De welgevreeste Dutch girl is on fire!! Always!

Feest nummer drie van deze week staat op de planning voor vanavond, maar phoe wat lopen de spanningen op! Morgen onze eerste wedstrijd met ons basketball team: International Love! Ik houd jullie zeker op de hoogte van de stand van zaken rondom dit bijeen geraapt zooitje.

  • 26 Januari 2014 - 18:16

    Hanna:

    Oooooh dat van die kleding, zó herkenbaar!! Haha

  • 26 Januari 2014 - 19:04

    Lois:

    Hahahahahaha

  • 26 Januari 2014 - 21:22

    Iris:

    hahahahahah lekkerding ben je ook!!!! kusjes

  • 26 Januari 2014 - 22:20

    Myrna:

    ahh echt jammer dat Guus er niet was, ze weten niet wat ze missen als jij die covert! Fijn dat je je naam weer eer aan doet, ook al zit je 10032539524 km verderop, chapeau!

  • 29 Januari 2014 - 12:11

    Job Cornelissen:

    Top verhaal schatje!! Haha

  • 29 Januari 2014 - 12:24

    Sandra Royen-vork:

    Zo te lezen gaat het goed met je Lisa. Fijn dat je het zo naar je zin hebt.

    Moet je niet vaker in de collegebank zitten hahahaha

  • 29 Januari 2014 - 15:20

    Gina Binken :

    hoi lies nou zo te lezen is het een groot feest,maaaaar je beloofde mij ((hahahahah)alsof ik een kind was)
    dat je het rustig aan zou doen??????????
    ik heb me twijfels, maar geniet er lekker van en doe geen dingen die ik ook niet zou doen,doeii lieverd,
    mis je wel hoor bij de kassa.

    groetjes gina

  • 29 Januari 2014 - 22:17

    Willy Binken :

    Hoi Lisa ik volg je een beetje .Ikvind je gewoon tof .liefs Willy .

  • 06 Februari 2014 - 17:42

    Willy Vos:

    Hoi Lisa
    klinkt echt TOP allemaal
    Laat maar zien dat we meer zijn dan dans Mariekes op klompen x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Indianapolis

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2019

Het leven in een dorm

28 Mei 2017

Heel veel rijst

31 Januari 2017

Waar is die Lisa toch mee bezig???

16 December 2016

NIEUW ZEELAND

16 December 2016

NIEUW ZEELAND
Lisa

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 668
Totaal aantal bezoekers 17806

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: