Zit je dan deel 1 - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lisa Cornelissen - WaarBenJij.nu Zit je dan deel 1 - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lisa Cornelissen - WaarBenJij.nu

Zit je dan deel 1

Blijf op de hoogte en volg Lisa

07 Januari 2014 | Nederland, Schiphol

Nou dan begint het, langs de douane en dan? Nouja theetje dan maar en wachten. Lieve brieven en een travelguide met geniale quotes en foto’s. Terwijl ik hardop aan het snikken ben, maar ondertussen aan het lachen, kijken mensen mij met een verwarde blik aan: gaat het wijffie? Ja prima, avontuur kan beginnen. Zelfs om 06.00 energie over omdat ik tegen niemand aan het duwen, niet gek kan doen of gekke foto’s kan maken.

Stiekem denk ik al aan mijn beemster kaas van marktverkoper Henkie, aan mijn eigen nutellapot met Liesje erop, aan mijn bed waar ik voor 11.30 niet uit kan komen en aan de voetmassages van mama. Zal ik het gaan missen? Ondertussen zie ik ook mijn roommate voor me: gothic, geel haar, drakentattoos en geen social leven. Of aan het eten die elke middag, zoals in de film, op je bord wordt gesmeten. Laat staan de -26 graden en de 35cm sneeuw die er op dit moment ligt.

Ik eet nog maar een broodje speculaas.

• 10 Januari 2014 - 21:43

Els:

He Lisa, wat kan jij beeldend schrijven, heerlijk om te lezen. Ben nu al benieuwd naar jouw volgende verslag. Succes vrouw! X

• 11 Januari 2014 - 10:22

Gina Binken:

hey liesie,

wat vreselijk leuk om je te kunnen volgen, want ik miste je al zo bij Appie ga je lekker volgen hoor
    dus volhouden, valt er hier ook nog eens wat te beleven en te lachen......

doei lekkere troel

gina

• 26 Januari 2014 - 15:28

Els:

He lieve Lisa hoe gaat het met je, alles nog naar wens? Dikke x

• 26 Januari 2014 - 22:32

Lisa Cornelissen:

Elsje!! Ja gaat helemaal prima, allemaal leuke mensen om mij heen. soms vergeet ik even dat ik hier kwam om te studeren haha. Ik zal proberen mijn blog bij te houden, zodat je een beetje op de hoogte blijft!