Daar zijn we weeeeer! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Lisa Cornelissen - WaarBenJij.nu Daar zijn we weeeeer! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Lisa Cornelissen - WaarBenJij.nu

Daar zijn we weeeeer!

Door: Lisa de avonturier!

Blijf op de hoogte en volg Lisa

25 September 2016 | Australië, Cairns

Zoo, na Amerika, Mexico, Thailand, Indonesie, Kaapstad en Cuba is Australie aan de beurt! Wiehoe en dat in mijn eentje voor 3 maanden jeaaaah! Daar gaaaan we weer!

Daar zit ik dan, ergens op 30.000 feet met -52 graden in de lucht. Na 3uur weet ik al niet meer waar ik mijn long legs moet parkeren, maar gelukkig heb ik nog 18uur om dat uit te zoeken. En ik mag niet klagen, de hedendaagse vliegstruggles zijn zo goed als niet aanwezig. Geen 4 ton wegende, zwaar transpirerende man naast mij. Geen 18uur jankende, poepende kinderen van 3 weken oud en ik had mezelf niet naast de zwaar meurende wc's gezet. Zelfs toen ik mijn welverdiende vliegtuigmaal kreeg voorgeschoteld gooide mijn voorste buurman niet eens zijn stoel in 0.0003 sec met een snelheid van 50km/uur naar achter. Mijn rode wijntje kon blijven staan waar die stond. Na 10 minuten begon mijn maag al te borrelen van die maaltijd en bestelde ik nog maar een rode wijn. Met mijn primatourtjes (die altijd blijven hangen in je keel, waardoor de hele gate toekijkt, hoe jij probeert die half kotsend door te slikken) en de rode wijn probeerde ik meer slaap te creëren. De vorige keer zorgde mijn slaappil ervoor dat ik gedurende de hele vlucht hyper was en toen ik er uit kwam, niet meer kon functioneren.... Ik kon nu rustig half slapend en toch jankend jungle book kijken. Mijn naaste buurman keek elke keer om tijdens het janken, maar ook precies bij de zoen/seks scène keek hij naar mijn beeldscherm. Alsof je met je eerste date perongeluk eindigt bij de film fifty shades of grey..... Ja...

Na 12uur was ik op: HONGKONG!!! Terwijl ik op het vliegveld al niet begreep waar ik heen moest is het toch nog goed gekomen. Met Djen die geen idee had wat hij überhaupt wilde doen met zijn 15uur tussenstop en die perongeluk 2000 Hongkongse dollar (250 euro) pinde voor die paar uur, is het door mijn goede reisleider skills helemaal goed gekomen. & omg wat eten die mensen vies, alsof ze al 4jaar niet hebben gegeten en ons willen laten meegenieten van het kauwproces dat plaats vindt in hun mond. Iewl, dat is mij nog het meest meegebleven.

Voor 200 dollar het great barrier reef geboekt! Nou het was het waard, geweldig!! Dolfijnen, roggen, haaien, schildpadden en NEMO gezien! Ik weet alles over het great barrier reef nu, dus kom maar op met die toets!!! Ook de tour naar de watervallen was echt histerisch leuk ookal klinkt het misschien saai, echt FANTASTISCH!' Gisteravond dacht ik dus even uit te gaan, naar een fucking slechte bar en toen gebeurde er weer een Lisa 4.3 verhaal. Er zat nog alcohol in mijn tas, ik dacht als ze fouilleren dan laat ik het gewoon daar. Nou mooi niet. Niks daar laten, ik werd en mooi uitgeduwd! Move!! Nou daar kom ik dus niet meer in. Zie je me al heel onschuldig staan met mijn 2 corona die nog over waren?? Arme ikke!

Owja mams en paps, vandaag ben ik gaan skydiven whaaaaa. Als jullie dit lezen is het al te laaaaat hahaha! Wiehoeeee! doeeeei foto komt nog!!

  • 25 September 2016 - 13:04

    Sandra :

    Hoi Lisa,

    Ik zit natuurlijk weer met een big smile je reisverslag te lezen.

    Wat leuk om je zo een beetje te volgen.

    Geniet van je trip en ophouden nu met die gekkigheid

  • 25 September 2016 - 19:30

    Els :

    Hoi Lisa het is een verslag als vanouds, geweldig. Ik verheug me al op het volgende. Veel plezier en kussen

  • 30 September 2016 - 14:00

    Charlotte:

    Filmpje filpmje filmpje filmpje filmpje filmpje filmpje filmpje!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2019

Het leven in een dorm

28 Mei 2017

Heel veel rijst

31 Januari 2017

Waar is die Lisa toch mee bezig???

16 December 2016

NIEUW ZEELAND

16 December 2016

NIEUW ZEELAND
Lisa

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 549
Totaal aantal bezoekers 17779

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: