Just 4 weeks left... Let me cry - Reisverslag uit Indianapolis, Verenigde Staten van Lisa Cornelissen - WaarBenJij.nu Just 4 weeks left... Let me cry - Reisverslag uit Indianapolis, Verenigde Staten van Lisa Cornelissen - WaarBenJij.nu

Just 4 weeks left... Let me cry

Blijf op de hoogte en volg Lisa

05 April 2014 | Verenigde Staten, Indianapolis

Dan besef je je opeens dat je hier nog maar 1 maand bent, oftewel 4 weken oftewel 4 weekendjes! Ook dan besef je je dat dit zoo geweldig is. Stiekem denk ik alweer aan een volgend avontuur, want echt: al die nieuwe mensen, nieuwe culturen, talen, plaatsen en alle ervaringen eromheen laten je opeens nadenken over alles. Ik vraag mezelf af waarom ik dit nooit eerder heb gedaan? Tuurlijk ben ik blij als ik weer thuis ben met iedereen, maar ook ga ik mijn vrienden van hier echt missen, dit avontuur is gewoon zoo geweldig en ik heb er niks negatief over te zeggen. Geen dag wil ik echt naar huis, geen dag voel ik me echt alleen, geen dag heb ik spijt van deze beslissing. Genoeg over het naar huis gaan, want ik heb nog een maand!!! Wat is er allemaal weer gebeurd in het leven van deze dame in Amerika. Waar moet ik beginnen?

Op dit moment ben ik mijn eigen short movie aan het maken over de internationale studenten, over alle ervaringen hier, om zo studenten thuis een indruk te geven en hen te inspireren ook te studeren in het buitenland. Ondertussen heb ik zelf even mijn gehele schoolschema omgezet zodat ik ipv 5 mei, 28 april klaar ben. Dat betekend dat ik mijn laatste weekje kan chilleeeennn!! Doe ik namelijk nog niet genoeg, moewoehwhahaha.

Ook moet ik natuurlijk even vermelden dat mevrouw korfbal, de 3 points shout-out heeft gewonnen! haha geniaal! Nu kom ik thuis met een wonderbaarlijk mooi t-shirt, waar ik uiteraard heel blij mee ben. Gelukkig met ik nog 5 andere t-shirts! (Geen idee, maar je krijgt hier overal gratis T-shirts!) Prima heb ik eindelijk een paar heerlijke pyjama’s. Mij hoor je uiteraard niet klagen.

Zoals gewoonlijk zijn we weer 3 avonden uit geweest en hebben we 0 geld gespendeerd. Hoe we dit doen vragen we ons elke keer weer af. Op Thirsty Thursday krijgen we weer een eigen VIP lounge? Uhmmm, oké primmmaa. Hupppa nieuw T-shirt, nieuwe pet, gratis drank en een te gekke avond. Freaky Friday brengt ons altijd wat geks en op Sunshine Saterday gaat alles zo gemakkelijk. Shitty Sunday gooit af en toe wat roet in het eten maar allé ik overleef het! Zo gaat het elke week, prima zeg ik zo. Dan even bikkelen op Messed up Monday, Tipsy Tuesday en Wasted Wednesday en dan kunnen we weer door.

Candy pizza’s, dessert in de vorm van een hamburger, smores (dubbele cracker met chocoladereep en gesmolten marshmallow) en de Steak ’n Shake…. De Amerikanen hier blijven mij verbazen! Kijk dat ik op zo’n dolle plastic stier in een discoteek ga zitten rijden allé, maar van die negerinnen met XXL billen en mini rokjes in maat XS….? Ik zeg niks over hoe mijn gezicht was, maar vele kunnen het wel raden (filmpje volgt). Eigenlijk moet ik eerlijk bekennen dat ik het wel tof vind dat iedereen hier gewoon draagt wat ie wil. Gewoon doen: een doorzichtige XXS legging met een witte string en een kont hebben waar je ’U’ tegen zegt , ik zeg: RESPECT, RESPECT!

Terwijl ik nog aan het nagenieten ben van Cancun (Ja serieus, dit nagenieten duurt nog tot ik 87 ben en met mijn vrienden aan het rondhangen ben met mijn rollator). Maar nieuwe plannen zijn in de maak voor deze zomer. Een maand met de backpack en 10.000 km vanaf Amsterdam…. Ticket is nog niet binnen, maar kom maar op met die nieuwe avonturen!

  • 06 April 2014 - 00:20

    Pien:

    TUURLIJK!! GOGOGO!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Indianapolis

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2019

Het leven in een dorm

28 Mei 2017

Heel veel rijst

31 Januari 2017

Waar is die Lisa toch mee bezig???

16 December 2016

NIEUW ZEELAND

16 December 2016

NIEUW ZEELAND
Lisa

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 454
Totaal aantal bezoekers 17737

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: