Basketbal, Wiet piñata, Snoop Dogg, Cancun &meer! - Reisverslag uit Indianapolis, Verenigde Staten van Lisa Cornelissen - WaarBenJij.nu Basketbal, Wiet piñata, Snoop Dogg, Cancun &meer! - Reisverslag uit Indianapolis, Verenigde Staten van Lisa Cornelissen - WaarBenJij.nu

Basketbal, Wiet piñata, Snoop Dogg, Cancun &meer!

Blijf op de hoogte en volg Lisa

08 Februari 2014 | Verenigde Staten, Indianapolis

Speciaal voor opa, omdat hij zich afvroeg waarom ik niet over mijn studeeractiviteiten praat. Ik moet eerlijk toegeven dat ik soms vergeet dat ik hier naartoe kwam om te studeren. Maar wel, nadat mevrouw Cornelissen net zo lang alle lessen ging volgen die vol zaten, totdat de leraar zei: Okay kom maar, heeft ze het eindelijk voor elkaar alle vakken te volgen die ze wilt. We zijn bezig met het filmen van studioprogramma’s zoals het nieuws en interviews. Daarnaast ga ik verschillende eigen verhalen schrijven, filmpen en monteren. Resultaat volgt. Owja ik heb om precies te zijn 1 boek. Woeeehoeoehahahahaha. Dus opa, verder is het veel te saai om over te praten. Next

Het veel leuker om te praten over het falen van ons basketballteam. We hebben heel veel tegen heel weinig verloren (we doen het nog steeds voor de lol). Tegenstanders lachen ons uit, spelen minder fel omdat ze het zielig vinden en leggen ons tijdens het spelen de regels uit. Dat terwijl ik iedereen tegelijkertijd leer om een bal te vangen, te gooien en owja te schieten. (Het was echt heel veel tegen heel weinig, ik was nog niet aan het verdedigen toegekomen).

Terwijl ik nog steeds het meisje ben dat zogenaamd altijd wiet rookt omdat ik uit Amsterdam kom, wordt ik hartelijk ontvangen op de geheime Piñata party! Met een Piñata gevuld met wiet. Amerikanen zijn CRAZY! Maar ik ben blij dat de mensen Amsterdam als the-place-to-be zien, zonder mij te kennen vindt iedereen mij al cool. Ben ik natuurlijk ook maar toch.

Dacht ik toch even dat Indianapolis niet zo heel spannend was, hebben we toch even vernomen dat the one and only: SNOOP DOGGIE DOG, in onze pittoreske dorpje gaat optreden!! Je snapt het natuurlijk al: de kaartjes zijn in the pocket!!!

Ja ook wij zijn uiteraard bezig met springbreak, de vakantie in het jaar waar je je als student in Amerika geheel mag laten gaan. EINDELIJK!! Ik kan met trots presenteren dat CANCUN de plaats wordt waar dit gaat gebeuren!! MECIXO WATCH OUT FOR US!

Mist iedereen mij al?? Leuk feitje bij deze dan: ik zit al op 1/4……

  • 09 Februari 2014 - 13:46

    Els:

    Het is weer heerlijk leesvoer, dank je Lisa x

  • 20 Februari 2014 - 21:41

    Edith:

    Heeey Lisa!
    Wat leuk om dit allemaal te lezen!
    Ga zo door met je verhalen en je avonturen!
    Geniet want voor je het weet zit je weer hier, en daar is ook niks mis mee!
    Top om jou te kunnen volgen....
    Laterrrrrr!!!!!!

    Xxxeee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Indianapolis

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2019

Het leven in een dorm

28 Mei 2017

Heel veel rijst

31 Januari 2017

Waar is die Lisa toch mee bezig???

16 December 2016

NIEUW ZEELAND

16 December 2016

NIEUW ZEELAND
Lisa

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 440
Totaal aantal bezoekers 17739

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: