De eetgewoontes in Amerika - Reisverslag uit Indianapolis, Verenigde Staten van Lisa Cornelissen - WaarBenJij.nu De eetgewoontes in Amerika - Reisverslag uit Indianapolis, Verenigde Staten van Lisa Cornelissen - WaarBenJij.nu

De eetgewoontes in Amerika

Blijf op de hoogte en volg Lisa

15 Januari 2014 | Verenigde Staten, Indianapolis

En dan besef je je opeens, na nog niet eens een week, dat je nu al genoeg heb van het eten in de kantine. Mensen kijken mij raar aan als ik in de middag twee boterhammen met kaas en komkommer eet. Je hoort namelijk patat, pizza, hamburgers en iets wat kip hoort te zijn, tegelijk op 1 bord te pleuren. Geef mij maar een lekker bammetje met ham en swizz cheese. Die plastic plakjes chadder cheese komen 103,4% zeker niet op mijn bord. Ook zijn 7 plakjes ham naar mijn mening enigszins wat overdreven.

De tripjes naar Chicago worden gepland voor dit weekend, terwijl ook Spring Break wordt ingevuld. Miami. Mexico Florida en California komen vaak voorbij. Terwijl dit alles, worden ook de woorden party, alcohol en beerpong in de mond genomen. Dit kan niet anders dan leuk worden!! Toch mam? Laat ik nou ook de enige zijn die voor 80% van de klassen geen boeken van €200 p.s nodig heeft! Wat betekent dat ik ook zo goed als geen huiswerk heb. #klopikmeteenaf

Ik schijn mijn nieuwe sport gevonden te hebben!! Basketball!! Ik ben degene die vooral niet rent, op een afstand wacht en uiteindelijk de 3 punten erin mikt. Laat er naast basketball ook nog een sport zijn waarbij je alleen hoeft te schieten! Lucky me! Ik win sowieso van iedereen.

P.S: Lieve vrienden, ik heb mijn kamer een foto wand gegeven. Met jullie foto’s! En nee jullie willen niet weten welke. 1 ding is zeker: iedereen gaat rechtstreeks naar de muur en begint hardop te lachen naar deze zeer spontane foto’s. Thankjoeee, you're welcome.

# foto’s komen snel

  • 15 Januari 2014 - 17:46

    Michelle Eier:

    Omg Lisa wat kan ik in je verhalen meekomen. S'ochtends bij t ontbijt zit iedereen rustig aan de scrammbled eggs en bacon, en zit ik daar met me broodje pindakaas. Hoe krijgen ze t naar binnen. Springbreak wordt sowieso top waar je ook naar toe gaat. Ik ga wss naar cancun! En die feestjes hier ja wat zullen we der over zeggen? Studenten die duidelijk hun grens niet kennen?

  • 15 Januari 2014 - 22:30

    Xandra:

    hahaha ik ben hier weer van aan het genieten!!! Lekker bammetjes kaas blijven eten hoor wijffie stop vooral je vinger nog even in de Nutella pot (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Indianapolis

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2019

Het leven in een dorm

28 Mei 2017

Heel veel rijst

31 Januari 2017

Waar is die Lisa toch mee bezig???

16 December 2016

NIEUW ZEELAND

16 December 2016

NIEUW ZEELAND
Lisa

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 710
Totaal aantal bezoekers 17735

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: